Cu ce te putem ajuta azi?
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Returnare produse

Potrivit art. 7 din Ordonanţa Guvernului nr.34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Poti solicita returnarea produsului daca:

  • Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site:
    Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se stabileste inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Bluepoint Systems.
  • Produsele sunt nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari:
    Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.
  • Produsele v-au fost livrate gresit:
    Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Bluepoint Systems.
  • Pur si simplu v-ati razgandit si nu mai doriti achizitionarea produselor.
    In acest caz, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Cumparator. Produsele vor fi trimise in ambalajul original, nemontate, nedeteriorate si ambalate corespunzator pentru transportul prin curier. Nerespectarea acestor conditii poate duce la rambursarea partiala sau chiar la refuzul returnarii intregii comenzi. Rambursarea contravalorii produsului se va face in maximum 14 zile de la retur in contul bancar ales de dvs.

Recomandari pentru returnarea unui produs


In cazul in care doresti sa returnezi un produs, iata ce poti face pentru o buna desfasurare a procesului de retur:


1. Va recomandam sa nu trimiteti colete catre firma noastra fara a ne contacta in prealabil. Astfel, eliminam posibilitatea ca pachetul sa ajunga la noi fara datele de contact ale clientului.

Va recomandam sa introduceti in colet o copie dupa factura (sau datele dvs. de identificare si numarul comenzii pe care doriti sa o returnati ).  

2. Pentru siguranta produselor la transport, va recomandam sa impachetati produsul in mod corespunzator (de exemplu, puteti trimite produsul in aceeasi cutie in care l-ati primit). SC Bluepoint Systems SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului. 

3. SC Bluepoint Systems SRL isi rezerva dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, socuri, etc. Aceste taxe pot avea o valoare intre 10 şi 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de gradul de afectare al formei initiale a produsului.


4. Produsele se pot preda personal sau se pot expedia catre SC Bluepoint Systems SRL, .

5. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client. 

6.  Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 14 zile calendaristice de cand am primit notificarea de retragere din partea clientului. Putem amana rambursarea pana la data receptionarii produselor sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia clientul a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.